Giving Friday 2024

V piatok 29. novembra sa v dm už po siedmykrát uskutočnila dobročinná kampaň s názvom „Giving Friday“, ktorou dm na dobrú vec vyzbierala sumu 77 168,60 eur.
Päť percent obratu zo všetkých zákazníckych nákupov z tohto dňa poputuje na podporu zelenej energie v školských zariadeniach – grantovému programu Školy na zelenú.

„Máme za sebou už dva ročníky tohto projektu a odozva od školských zariadení je veľmi silná. Aby som to vysvetlila - financie, ktoré vyzbierame počas Giving Friday, putujú do nášho Nadačného fondu vedeného v Nadácii Pontis. Keď spustíme výzvu, školské zariadenia môžu podať žiadosti o finančnú podporu z grantového programu, ktorý je vedený v tomto fonde. Táto podpora je určená na inštaláciu fotovoltických panelov. Veľkou motiváciou je úspora nákladov. Na mnohých školách sa stretávame s tým, že vedenie má pripravené mnohé plány, ktoré sa snaží zrealizovať za usporené financie,“ vysvetlila Natália Franková, skupinová vedúca marketingu dm drogerie markt.

Celková suma vyzbieraná počas kampaní Giving Friday za 7 rokov predstavuje takmer 380-tisíc eur. Vyzbieranú sumu dm pravidelne navyšuje o tisícky eur.
Top