dm búra tabu o menštruácii a pomáha v menštruačnej chudobe

Ako téma je menštruácia v mnohých spoločnostiach stále neviditeľná, zanedbávaná alebo tabuizovaná. Potvrdzujú to aj výsledky medzinárodnej správy o menštruácii, ktorú minulý rok realizovala spoločnosť dm drogerie markt spolu s inštitútom pre výskum trhu Spectra. Krajiny koncernu dm drogerie markt sa už tretí rok angažujú v oblasti zdravia žien a aktívne sa zasadzujú za odstránenie tabu okolo menštruácie. Hlavný dôraz kladú na pomoc ľuďom žijúcim v menštruačnej chudobe.

dm venuje 20 centov za každý predaný produkt zn. Jessa na inštaláciu menštruačných zásobníkov v školách


Menštruačné potreby vníma dm za nevyhnutný štandard. V júni preto odštartovala výzvou iniciatívu pre základné školy, ktoré pre svoje žiačky mohli získať menštruačné zásobníky spolu s produktami zn. Jessa na celý školský rok. Do tejto pomoci dm opäť zapojila aj zákazníkov. Realizáciu výzvy podporí dm výťažkom z júnového predaja produktov zn. Jessa.

Zistite viac o výzve.
Top