dm búra tabu o menštruácii a pomáha v boji proti menštruačnej chudobe

Ako téma je menštruácia v mnohých spoločnostiach stále neviditeľná, zanedbávaná alebo tabuizovaná. Potvrdzujú to aj výsledky medzinárodnej správy o menštruácii, ktorú minulý rok realizovala spoločnosť dm drogerie markt spolu s inštitútom pre výskum trhu Spectra. Krajiny koncernu dm drogerie markt sa už tretí rok angažujú v oblasti zdravia žien a aktívne sa zasadzujú za odstránenie tabu okolo menštruácie. Hlavný dôraz kladú na pomoc ľuďom žijúcim v menštruačnej chudobe.


Menštruačné potreby vníma dm za nevyhnutný štandard. V júni 2025 odštartovala iniciatívu pre základné školy, ktoré pre svoje žiačky mohli získať menštruačné zásobníky spolu s produktami zn. Jessa na celý školský rok. Do tejto pomoci dm opäť zapojila aj zákazníkov. Realizáciu výzvy podporila dm výťažkom z mesačného predaja produktov zn. Jessa.
Top